Mitt i semestern

Jag har nu en vecka kvar till jobbet drar igång igen. Det känns okej men jag tror jag skulle kunna vara ledig på heltid...fast då behövs ju en annan ekonomi...
 
Första veckan ägnades åt att tja, inte göra så mycket. Tvätta lite, klippa lite gräs och fika med dottern. Sedan for jag norrut med buss och var ett par dagar hos en kompis i hennes stuga.Mest var jag där för att hämta henne, hon orkade inte köra hela vägen hem pga lunginflammation. 
 
Den här andra veckan består mest av mera tvätt, plock och OS, blir lite konstiga dygn. Ibland lägger jag mig och sover för att klippa upp mitt i natten och ibland är jag uppe till nästan morgon. Hm, måste nog försöka rätta in mig i sovledet efter helgen. Att ha en god sömn är inte min starkaste gren och egentligen är det väl lite vanskligt att störa rytmen så här.
 
Jag SKA ta itu med städningen, träningen och ordningen...sen, kanske.
 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

En "annan" ekonomi hade inte varit fel ;)

Njut av din ledighet...du förtjänar den.

Ha de bäst :)

2016-08-12 @ 18:14:23
URL: http://guldkryckan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0