Diverse firande

Sveriges nationaldag har jag firat i stugan. Med gudbarnens föräldrar, ett gudbarn och hennes familj. Grillat korv vid sjön, klippt gräs, kör.fikat på altanen och ätit jordgubbar. Rätt svenskt eller hur?
 
I går firade jag gudbarnens mamma som fyllde år. Fick middag med vin, tårta och . Å övernattade, det innebar att jag hade frukostsällskap också i morse, trevligt!
 
I morgon väntar arbetsdag och det kan gå hursom helst - i slutet på terminen är det mycket som ska hända och mycket som är skört. Å jag känner att all logistik, tider och snabba beslut gör mig trött och stressad. Men med lite tur så kanske jag håller fram till semestern v 26...
 
Ha en go kortvecka!
 
Bildresultat för flagga sverige
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0