Mindre bra och bra

Det är mindre steg idag, bara 10 000 och även en mindre trött kropp. Det är bra.
 
Mindre bra är att jag kommit av mig i träningen igen, jäkla förkylning, jag som liksom var på gång!
 
Min middagskultur är allt annat än bra, jag orkar inte laga mat. Det går så bra med youghurt till middag och ett ägg och lite grönsaker, haha! 
 
Bra är att jag har manglat lakan efter jobbet idag. Bra är också att jag ska hinna krama dottern lite i helgen, men ganska lite...Hon ska hit och spela fotboll. Förutom det är det middag med bl a nån som ska flytta till USA.  Å lunch med nån som inte kan vara med på middagen. Vi lär ses vid frukost på söndag och sedan strax innan hon åker...Men allt är bättre än inget!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0