Rusig

Ikväll har jag rusat. Eller näe, det har jag inte. Däremot har jag gått mig igenom Vårruset.
 
Vi skulle egentligen vara 6 st från jobbet men vi blev bara hälften. Så kan det bli i bland - vardagen sätter lite stopp med barnvaktsbrist, grillkväll på nåt barns skola mm. 
 
Eftersom  man i en grupp på sex får en kasse med lite godsaker att imundiga sig efteråt så blev det ju mer på oss tre nu. Vilket var skönt för jag hade inte ätit något sedan mellismackan klockan tre och den hann bli åtta innan vi kunde sätta oss och äta.
 
Vädret har varit rätt skönt, mycket sol och ingen kall vind även om det blåst lite. Å nu är mina ben lite trötta och förresten hela jag. Så: Godnatt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0