Läget?

Hej. Idag mår jag rätt gott. Arbetsdagen har förflutit och det lugnt i jämförelese med förra veckan. Vikarien på plats och verkar okej. Ni får hålla tummarna för att det funkar!
 
Idag har jag tränat - sedan någon månad har jag tagit tag i min träning på Itrim igen. Jag har lagt mig på en rätt låg nivå, satsar på en gång i veckan. Trots den låga ambitionsnivån märker jag att jag orkar ta i lite mer nu än för några veckor sedan!
 
Försöker också få till 10 000 steg/dag. Vilket en del dagar medför att jag behöver promenera en sväng efter jobbet. Å jag mår allt lite bra av det, måste jag erkänna. Det är nåt både uppfriskande och meditativt med promenader. 
 
Här hemma är urplockandet av diskmaskinen gjort och en maskin tvätt körd - sicken huslig typ jag är!
 
 
 
Relaterad bild
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0