Sjukrapporten

Idag har jag inte gjort så mycket - hittade lite filmer och serier på tv som  jag glott på. Så sent omsider smög sig rastlösheten på. Det tar jag som ett tecken på att jag börjat vila klart!
 
Nu har jag dammsugit ordentligt, tog nån liten paus här och där bara. Det var rätt jobbigt egentligen - framförallt för att det krävs så mycket plock innan det blir klart att dra runt dammsugaren.Dessutom var det lite för längesedan jag använde den så det tog en stund... 
 
Jag känner mig rätt frisk men det sprakar i öronen. I morgon ska jag ta en promenad, lite längre än till soptunnan.Så får jag se hur kroppkakan känns. Min plan är att jobba igen på onsdag. 
 
Så snart onsdagsjobbet är över ska jag på massage. Blir bra det.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0