Vårsnuva

Jaha, nu är den på gång, vårsnuvan! Vad jag nu ska med den till...
 
Egentligen är jag inte förvånad för jobbtempot har varit lite väl intensivt efter påsk och någonstans brukar kroppen börja protestera. Det har den gjort rätt ofta, på olika sätt senaste veckorna. 
 
Jo, jag har lyssnat men sedan har jag gått vidare. Så kroppen börjar ta till samma vapen - "lyssnar inte du på mig så lyssnar minsann inte jag på dig heller!"   Så nu struntar min kropp i att jag har "det och det" på jobbet som måste göras, att jag använder lite fritid nu och då till jobbet...
 
I morgoon måste jag jobba, kanske kan kroppen vara lite snäll och låta mig orka det?!
 
 
/lånad bildBildresultat för näsduk
 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Ja fy..ibland tar man i mer än vad som är bra för kroppen...bra att försöka sätta gränser men det är inte så lätt alla gånger...jag vet.

Hoppas du kryar på dig snabbt.

Ha det bäst.

Svar: Tack! Jo, nog tar man i mer än vad knopp och kropp egentligen mår bra...
Annika

2017-05-24 @ 08:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0