Nya tag!

 
Hoppsan, där gick det en dryg månad mellan blogginläggen igen. Nu ska jag skärpa till mig. Igen.
 
Julen har varit och här blev det julpyntat  på annandagen...Eftersom doktorn den 14 december sa att min tå läkt och att jag skulle börja på heltid dagen efter. Jag påpekade att foten svällde väldigt mycket under en dag. "Det blir bättre" svarade han. Vad han inte talade om var att jag inte skulle ha nåt liv förutom jobbet.
 
Jag jobbade mina åtta timmar, tog bussen hem och sedan fick jag ligga med  den svullna foten i högläge i flera timmar. Sen var liksom kvällen slut.  Så här blev det inte så mycket till julstök. 
 
Dottern kom hem efter nyår och resolut mätte hon min fotled och for iväg och köpte stödstrumpor. Normalt har jag storlek 36 -  enligt måttet skulle jag ha 42!  Stödstrumpan har hjälpt - tänk om han sagt åt mig det doktorn!
 
Men jag sväller lite ändå och kan inte riktigt vrida och böja foten som jag vill. Så jag ringde sjukgymnasten och nu har jag fått ett träningsprogram. Som jag ska köra. NU.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0