Boxardottern motionerar

Som gammal boxardotter så tyckte jag att Ki-jympan i onsdags på F&S var jättekul!  Lite boxningsövningar som gett mig lite träningsvärk och sköna qigongrörelser att sträcka ut i.
Fast det var på medelnivå hängde kroppkakan med i de flesta rörelserna, några struntade jag i för jag fick inte till dem. Men det var en skön känsla att vara trött och nöjd efter ett pass.
Efter det har jag kommit av mig med mitt eget motionerande - ikväll ska jag ägna mig åt att titta på andras ihärdiga idrottsutövande. Jag ska se en fotbollsmatch fast den börjar inte förrän klockan 21...
Innan dess hinner jag både läsa tidningen och ta en promenad...kanske.


Kommentarer
Postat av: Ella

Fotboll? på en lördagkväll???

2007-04-14 @ 21:06:21
URL: http://livetefter.blogspot.com
Postat av: Självaste Annika

Ella
Näe, det var fredag ju! Idag är det lördag och jag har bakat bullar! Imorgon är det söndag och jag ska se på innebandy på tv! Jag är lite knäpp, jag vet men jag är söt när sover!

2007-04-14 @ 21:48:33
Postat av: Micke

qigong? provade det i skolan en gång, har nog aldrig haft så ont i kroppen som efter det, men det var kul!!! ha det bäst!

2007-04-15 @ 11:13:44
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: Anneli

Åh, vad skoj med Ki-gympa! Det är evigheter sedan jag var på ett sånt pass. Jag har varit/är förkyld så jag har inte gympat på över en vecka *abstinens*

Ha en bra dag!

2007-04-17 @ 14:16:51
URL: http://tittmyrvagen25.blogg.se
Postat av: Självaste Annika

Micke, jag gick en qigongkurs i höstas och borde göra det varje kväll...

Anneli, jag är vrålförkyld men jag har liksom inte kommit i det läget att jag får abstinens ännu...

2007-04-17 @ 17:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0