Energi

Åh vad det blåser här idag! Jag sover rätt dåligt eller rättare sagt jag sover urdåligt när det blåser.  Jag brukar säga att det nog beror på att jag förlist i en storm i ett tidigare liv. I ett annat liv har jag nog varit utsatt för tortyr i form av droppande vatten - droppande kranar gör mig nipprig.  Det är sådan jag säger men tänk om det är sant?! 

Om jag nu ska försöka lägga lite energi på mitt nuvarande liv så kan jag berätta att jag pga blåsten ställt in min planerade promenad till jobbet. Där försvann fler tusen steg på stegräknaren! 
I går var jag på ett baspass på F&S, tyvärr var det hon jag tycker är tråkig som ledde det hela.Ska jag tycka att det är kul, eller i allafall lite kul (lightkul?) måste jag nog ha bättre kollpå vem som leder passet. Jag blir inte peppad, inte glad av hennes pass - nästan tvärtom faktiskt.  

Om jag ska lägga energi på mitt liv precis här och nu så önskar jag att jag hade haft lite av all den energi som virvlar runt härute men jag tror jag nöjer mig med att energiskt fixa mig lite förmiddagskaffe! Å så gott som jag tycker att kaffe är måste jag ha varit en kaffeplanta en gång....


Kommentarer
Postat av: loppispoppis

Åååh, nu inspirerade du mig! Jag ska genast sätta på mig gåskorna och promenera till min tänkta intervju om en timma!

Tack för titt-inn på min blog, och du är mycket välkommen igen. =)

2007-04-11 @ 13:20:05
URL: http://loppispoppis.blogspot.com/
Postat av: Självaste Annika

Loppispoppis, hoppas du fick en skön promenad!

2007-04-11 @ 18:00:38
Postat av: Micke

Har aldrig varit på ett sånt träningspass, men jag kan tänka mig att det går mycket lättare om man har en instruktör som är lite rolig i alla fall.
Det kan ju vara kämpigt även utan en tråkig instruktör menar jag!!

2007-04-12 @ 11:32:38
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: Sylvia

Ja nog skulle även jag behöva lite mer energi. Du har i alla fall inspirerat mig att plocka fram steg-räknaren igen - det är u något i alla fall.
Tack för inbjudan till länktåget, men jag är hopplös när det gällersånt där - förstår aldrig hur man skall göra. Så jag tackar men avstår. Kram/Sylvia.

2007-04-12 @ 13:50:14
URL: http://pantersylvia.blogg.se
Postat av: ~M~

Hejsan svejsan!

Bra med träning! Jag borde ta mig en vända jag med.
Fast det får bli en annan dag. hehe!

Jag har föresten satt lösen på min blogg :/
Du får gärna lösenordet men jag vill inte skriva så att alla ser.. :/

2007-04-12 @ 13:51:11
URL: http://afairytale.blogg.se
Postat av: Självaste Annika

Micke: Du har så rätt så. Var på ett betydligt bättre i går!

Sylvia: Inte gör det något att du inte hoppar på tåget - jag hittar ju till dig iallafall!:) Stegräknaren ja, det blir inte 10000 steg varje dag fast det känns som det dubbla...

~M~: Det är lätt till att den där träningen en annan dag blir ännu en annan dag...jag vet eftersom jag har lättare att hitta ursäkterna än träningsskorna. Jag har bett Ella mejla dig min mejladress, jag vill inte lägga ut den här just nu. Å jag är jätteglad för att du vill ge mig lösenordet!

2007-04-12 @ 17:38:31
Postat av: Ella

Men den där Ella ni vet...
Ni tror att hon klarar ut en enkel sak som att psota en mailadress... Tji fick ni .(

Kan du maila mig Annika? min adress står ju i bloggen. Jag är inte helt hundra på din adress nämligen.

IQ:t har talat.

2007-04-12 @ 21:29:51
URL: http://livetefter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0