Blääääähhhhhhhh!

Åh, det känns bläh, jag vill inte gå till jobbet! Det känns motigt och trist i dag så jag tänkte att jag skulle skriva av mig lite leda. Det var inte så givande att jobba igår heller, en splittrad dag med mycket möten, snabba lösningar i korridoren, information hit och dit. Bläääh.
Det känns som om jag är på väg upp i varv så jag vet att jag måste vara på min vakt nu - det gäller att inte springa fram till den sk väggen igen, sist tvärnitade jag strax innan. 
Ibland så tänker jag: "Gnäll inte, du har ett jobb, det är inte alla som har det." Har ungefär samma effekt som småskolefrökens: "Tänk på de fattiga barnen i Indien som inte får någon mat!"  Inte blev blodpuddingen godare för det och inte skulle den vara god när den kom fram om jag skickat dit den! Å jag tror absolut inte att något stackars barn blev mättare av att jag tänkte på dem!
Åh, åh,, nu måste jag fara!

Kommentarer
Postat av: K - Magalös

Ang "alt-texter" så har jag uppdaterat mitt inlägg med en bild. Hör av dig om du vill ha mer förklaring.
Hoppas den här dagen blir bättre än den i går! Kram K!

2007-02-20 @ 09:02:54
URL: http://mag-o-tarmsjukdom.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Tack, jag ska kolla. Det blev bättre men jag är så trött...

2007-02-20 @ 19:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0