Ny dag,nya insatser - nya vinster?

Ny dag, ny vända på jobbet och sedan är det helg! Ibland längtar jag till helgen men när den väl är där så konstaterar jag att den är rätt tråkig...Men nu är det lite annorlunda - vintern är ju kvar och med den promenad med snöknarr under skorna. Dessutom ska jag ta mitt vin och gå till en annan ensaming i morgonkväll. Hon bjuder på mat och jag på vin denna gång. Vi brukar få till  våra möten ganska goda och ganska långa!
Att layouta bloggen har jag svårt att komma till skott med. Jag är in på så många som är så fina och har så många finesser - då blir jag avundsjuk, fast egentligen borde det ju inspirera! Jag är även in på bloggar som är fula...eller jag tycker att de inte är så tilltalande och då tror jag att min kan bli mycket finare än så. Fast då måste jag ju anstränga mig lite!
Nu sitter jag och skriver mest för att jag inte vill plocka ur lilla diskmaskinen och inte heller vill bädda sängen. Inte heller vill jag åka till jobbet.  Det verkar bli en dag med en massa "vill inte" men en del måste jag ju göra varse jag vill eller inte...Suck!

Kommentarer
Postat av: camilla

Tack för titten i min blogg...tänkvärt det där med Morries student..eller hur..men så kan man nog göra med mkt..vrida o vända på det så att man får ut andra värderingar av saker..haha..tro nu inte att jag är en sådan djuping..men är en person som har svårt att somna på kvällarna..så när man ligger där i mörkret..så har man helt plötsligt tiden för att bli lite filosofisk...kram på dig o jag tittar gärna in till dig igen...

2007-02-10 @ 13:13:18
URL: http://quarter65.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0