Å nu så är det helg!

Äntligen fredag!
Jag är lat och trött som bara den, har bestämt mig för att dammråttorna behöver förökas för rasens fortsatta existens, sålunda får dammsugaren vila en dag till, eller fler...
Någonstans på jobbet har jag lagt mina glasögon och jag vet givetvis inte var! Varför lägger man (=jag) alltid ifrån sig glasögon, nycklar och plånbok utan att memorera det? Precis som om hjärnan bara lägger av, som om den har viktigare saker för sig?!?
Vad kan vara viktigare än att se till att min vardag fungerar som den ska? Dvs att jag ser att läsa tidningen, att jag kan handla lite mat för att undvika svältdöden och att jag kan låsa upp ytterdörren innan jag kissar på mig! Å förresten det - varför blir man alltid så himla kissnödig precis när man ska till att låsa upp dörren?!

Ja, som ni kan läsa överlåter jag åt andra i kväll att skriva om djupsinningheter,lösa världsproblemen och snurra runt i Let's dance, själv är jag förhindrad eftersom jag stukade foten i dag.
Ha en bra kväll!

Förresten - jag har sökt ett nytt jobb idag, som jag tror jag vill ha. Håll tummen!

Kommentarer
Postat av: Ella

Jag är glad att du låter dammråttorna vara, jag har också några som jag vårdar ömt.

Tack för dagens igenkännande skratt, jag förlägger visserligen inte gasögonen men allt annat som är bra att ha, pennor, saxar, köksredskap. Jag är Slarvig, med stort S...

2007-01-13 @ 10:58:59
URL: http://livetefter.blogg.se
Postat av: Anonym

Då är vi minst två som är slarviga med stort S. Skönt.Runtomkring verkar det finnas fullt av såna osm inte är det...

2007-01-13 @ 15:25:22
Postat av: Nicole

Haha, jag lovar att även jag ska skona några dammråttor.=)) Jag tror man slappnar av när man närmar sig dörren, därför man typ kissar på sig...*ler* Hoppas du får jobbet!!

2007-01-14 @ 11:25:30
URL: http://no1.webblogg.se
Postat av: Annisa

Ja varför blir man alltid kissnödig när man låser upp dörren?*ler* Har jag oxå alltid undrat...för det är ju så!

2007-01-20 @ 15:53:14
URL: http://annis72.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0