Hm, ska jag blogga?

...jag funderar  på om detta är något för mig....andra verkar fixa så fina bloggar, ha så vackra bilder och så mycket åsikter...Fast det är ju så att alla har väl varit nybörjare?! Jag fattar inte riktigt hur dettta fungerar ännu men jag kanske lär mig...

Ute är det snö fortfarande och det gör mig så gott! Så nu ska jag nog ta en promenad och hörra knarret under skorna och andas in den härliga vinterluften! Fast  först blir det nog en kopp kaffe och en överbliven lussebulle. Knepigt med lussebullar - det verkar alltid vara risk att de är slut da'n efter lucia men sedan finns det alltid någon rackare kvar i nåt fryshörn. Ibland kommer de fram först framemot midsommar!
Mot köket!

Kommentarer
Postat av: Annisa

Vill ju kika in hos dig med, kul att du lämnade avtryck! Fortsätt blogga, det tar ett tag innan man lär sig alla finsesser, men sen kan man inte sluta.

2007-01-12 @ 19:09:18
URL: http://annis72.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0