Jag kankse behövs lite grann...!

Ja, jag gjorde det faktiskt, gick in till min chef. Jag har en i mycket rätt bra chef - hon fixar att jag gråter och samtidigt försöker förmedla min frustration över att inte behövas.
Det visade sig att lite hade hon faktiskt tänkt och jag fick  några organisatoriska uppgifter att ta tag i  framöver, utan tidspress. Det är bra för  mig i nuläget, så i kväll mår jag bättre än i går. Bra va?
Dessutom ringde min go'a dotter av ingen särkild anledning, bara för att hon ville. Det värmer i modershjärtat!
Ute är det fem minusgrader och jag gläds över varje dag som håller sig under 0-strecket - det betyder att jag får ännu en vinterdag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart att alla behövs, på ett eller annat sätt och på olika håll. Det viktiga är att man mår bra. Jätte bra att du pratade med chefen. Man kan inte bära på alla känslor inom sig. Jag tog själv upp ett problem på mitt arbete. Chefen tog tag i det direkt och det släppte en stor sten. Nu känns det bra. Lycka till med bloggen!

2007-01-11 @ 20:04:11
URL: http://pratbubblor.blogg.se
Postat av: Sylvia

Starkt gjort av dig att ta ett samtal med din chef. Självklart behövs du - det är bara att ingen gett sig tiden att fundera över hur de skall använda den här gåvan som din resurs innebär.

2007-01-11 @ 20:31:30
URL: http://pantersylvia.blogg.se
Postat av: Ella

Hej!
Hittade hit från Sylvia och tänkte tala om att jag läst. Visst är det kul att blogga? Du verkar ha mycket att skriva om och gör det bra dessutom.
Hoppas att det blir bättre på jobbet nu.

/Ella

2007-01-11 @ 21:33:59
URL: http://livetefter.blogg.se
Postat av: amatankar

Å va kul att upptäcka att några varit in och läst och dessutom ger uppmuntran! Tusen tack, jag bloggar nog ett tag till!

2007-01-12 @ 17:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0