Väldans välkommen Marta Clio!


Till Marta!

Du är ung, du är pigg och du ska förhoppningsvis orka forsla mig många mysiga mil!

Ditt namn har du efter inköpsdagen - 27 juli 2007 - det utalas inte Marta utan Marta.
Ja, det där förstår ju varenda en - att det inte är helyllesvenska Marta (som jag eg. tycker är ett rätt vackert namn, tryggt på något vis)utan Marta, som den brasilianska fotbollspelerskan i Umeå IK. Tycker det passar i hop med ditt efternamn Clio, som är ditt modellnamn. Det passar bra att döpa dig efter en fotbollsspelare eftersom du säkert kommer att bli övningskörd av min fotbollspelande dotter framöver...Ganska snart, närmare bestämt om en liten dryg vecka.

Jag ska vårda dig ömt och försöka att köra dig varsamt. Välkommen Marta!


Kommentarer
Postat av: Micke

hehe, ja, det var ett välkomnande det!!
ha de gött!

2007-08-01 @ 00:31:58
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: Elisabeth

Hej och tack snälla för din fina kommentar borta på hörnet hos mig! En god vän..och/eller en ny vän är alltid välkommen!
Har inte hunnit läsa så mycket hos dig än, men vad jag ser är att du bytt upp dig till en Marta från en Tekla... hoppas det blir bra! Men en Marta med namnet lånat från en "Umejänta" kan väl aldrig bli fel, eller?
Vad jag förstår bor du i Östersund? Själv bor jag i Umeå.. och isåfall bor du ju "nässgårds"..typ!
Din blogg känns trevlig..och mitt i livet! Vårat liv är ju lite "på sidan om" just nu, så det känns viktigt och roligt att ändå kunna kunna ha någon därute i världen, som har en annan tid just nu...!
Ha det gott..Kram..

2007-08-01 @ 11:29:38
URL: http://himlastigen.blogspot.com
Postat av: Anonym

det är ångestfyllt att byta bil, fråga en som vet!
bilar är som med "kärlek" - man lovar och lovar, och på något sätt gör man sitt bästa,
jag tror att även clio´n, kommer att funka, men finns passionen!

2007-08-01 @ 21:03:35
URL: http://latmasksamtal.blogg.se
Postat av: Självaste Annika

Micke; ja, jag hoppas verkligen hon ska trivas med mig!
Elisabeth; Välkommen hit! Å visst är det "nässgårds" med Umeå! Typ ett snöbollskast bort bara.:)
Latmask;nog är det ångestfyllt att byta bil alltid! jag tror att det finns en passion mellan mig och Marta, vi kompar bra ihop känns det som.

2007-08-01 @ 21:30:02
Postat av: Elisabet

Åååå, vilken fin bil!
Sedan jag skilde mig har jag bara levt med cykel och ibland moppe .. men nu ..., börjar jag längta efter en liten bil.
Tänk om ...

2007-08-05 @ 09:50:22
URL: http://www.cikoria.blogspot.com
Postat av: Sylvia

Vilken fin bil - den kommer du säkert att ha mycket trevligt med. Hoppas du haften bra sommar för övrigt.

2007-08-20 @ 18:03:10
URL: http://pantersylvia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0