Trött & avundsjuk

Värmen är väck, jobbet innehåller som vanligt denna årstiden bara en massa snurr och jag sover dåligt. Å när jag sover så drömmer jag oftast jobbrelaterat. I morse var jag klarvaken 03.40! Tjugo minuter senare hämtade jag tidningen och när den var läst och jag surfat runt lite på datorn så var klockan 06. Då varjag trött, äntligen. La mig och lyckades i allafall slappna av och vila fram till nästan åtta. Å snart tolv timmar senare är jag jättetrött men jag törs inte lägga mig nu - då vaknar jag väl redan vid midnatt!

Avundsjuka ligger inte för mig så väldigt hårt men på dem som har god sömn är jag rejält avundsjuk! Att sova gott natt efter natt är en ynnest, njut!!!


Kommentarer
Postat av: Micke

Förstår din avundsjuka, synd att man inte har en mat o sov klocka som skalman, det hade varit gott att ha ibland!
Ha de fint!

2007-06-12 @ 23:49:39
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: Anneli

Jag lider med dig! Hoppas att nattens sömn har varit bättre och framför allt längre, att vakna 03.40 är på tok för tidigt.

2007-06-13 @ 08:19:51
URL: http://tittmyrvagen25.blogg.se
Postat av: Ella

Usch din stackare. Vad tråkigt, jag vet exakt hur det känns att inte kunna sova.
Hoppas du får en bättre natt!

2007-06-13 @ 21:28:25
URL: http://livetefter.blogspot.com
Postat av: Självaste Annika

Micke
Mat- och sovklocka - jatack. Då kanske man inte skulle sova för lite och äta för mycket!
Anneli
Lite bättre blev det natten som var och nu hoppas jag få till sömnen även inatt! Har mörk rullgardin - du vet ju hur ljust det är häruppe denna tid på året.
Ella
Ja det är skittråkigt! Mest för att man blir så seg dagen efter att det blir ingenting gjort efter jobbet...

2007-06-13 @ 22:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0