Hoohoho

God jul på er alla!
Datorn är inte i gång ännu, men jag hoppas på en positiv insats av den nyss hemkomna dottern!
T o m jag börjar få lite bloggabstinens just nu!
Må så gott!


Uppdatering; ovanstående försvann någonstans i cyber-rymden - jag skckade iväg det men...Nu har jag i allafall mobilt bredband och lånar dotterdatorn. Minn ska vi försöka åtgärda efter nyår. Jag funderar på en bärbar men det är så svårt att bestämma exakt vilken!  Dessutom kostar det pengar att införskaffa en....
I morgon ska jag göra en bloggrunda hos er!

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Så trevligt att det finns hopp om att du kommer tillbaka till bloggvärlden. Ett riktigt GOTT NYTT År önskar jag di.

2008-12-31 @ 16:09:34
URL: http://pantersylvia.blogg.se/
Postat av: Anneli

God fortsättning! Hoppas att du fått ordning på datorskrället :)

2009-01-02 @ 17:02:36
URL: http://tittmyrvagen25.blogg.se/
Postat av: självaste Annika

Så skönt att ni fortfarande hittar in till mig!

2009-01-06 @ 10:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0