Godmorgon!

Morgonpigg mot min vilja...Nu är klockan drygt halvsju och jag har redan varit vaken i lite mer än två timmar! Puh.
Vad gör man i den arla morgonstunden när John Blund har tröttnat på att flyga runt och söva ner folk? Tja, man läser tidningen, man vilar, vrider sig, försöker sova, läser lite mer. Till sist kryper rastlösheten runt i kroppen och man kliver upp och kollar runt hos sina bloggvänner. Kommenterar lite här och läser bara lite där och ögnar igenom andra sidor som ligger under mina -favoriter-knappen, vips har det gått en timme framför datorn.
Å frukosthungern är  i antågande så nu återstår bara att önska er alla en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Micke

Jo, ganska gott att vara uppe i tid, fasta rutiner här sen några veckor har gjort underverk!
Magnum och mcgyver får klara sig utan mig nattetid numera!!
hehe!!
Ha de bäst !!

2008-02-05 @ 09:23:28
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: Självaste Annika

Micke; jo fasta rutiner är bra men vakna klockan 4 behöver inte tillhöra mina fasta rutiner...

2008-02-06 @ 06:38:53
Postat av: Sylvia

Det finns sämre sätt att tillbringa några sömnlösa timmar. Ligga och vrida sig t ex.

2008-02-06 @ 19:54:35
URL: http://pantersylvia.blogg.se
Postat av: Självaste Annika

Sylvia; ja, ligga och vrida sig är urjobbigt,det provade jag också men det var bättre att göra annat.Tyvärr är man inte topp på jobbet efter så lite sömn...

2008-02-06 @ 20:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0