Jag är tillbaka!

Hej på er igen!
Det var inte meningen det skulle bli ett så långt uppehåll i mitt bloggande! Dagen efter mitt senaste inlägg försökte jag verkligen men jag fick radera hela tiden. Jag var nog för arg. På Bup, på grannkommunen och på en del andra vuxna. Det var en rätt allvarlig incident på jobbet och man undrar hur diverse sk experter tänker. Jag raderade mitt inlägg och sedan gick luften liksom ur mig på bloggeriet. Jul anföll från alla håll och även om jag fixade till den rätt bra så var den lite tidskärvande. Under några dagar därefter innehöll tillvaron rejäl snuva, dotter och tv. Massor av tv - det var fullt upp med Ski de tour, skidskytte, småkronor och alpint.

Visst tänkte jag blogga men jag hade helt plötsligt en tröskel som var så hög, så hög. Jag gick inte ens in och kollade era bloggar och definitivt inte min egen. Varför blir det så? Som om man inte har kraften att engagera sig?
Jag läste men kommenterade knappt i den blogg jag följt längst, Ellas blogg, Livet efter heter den.
Idag har jag läst i kapp hos några av er och jag ska ta mig an era andra också. När jag gick in på min blogg och läste alla jul- och nyårshälsningar så blev jag glad och varm och  skämdes också lite.Inte ens hälsningar kom jag  till skott med. Å därtill läste jag att en del faktiskt undrade var jag tagit vägen. Taskigt av mig, man går inte bara i väg sådär. Nu ska jag skärpa mig!

TACK för att ni finns och KRAM på er!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Kram till dig också och välkommen tillbaka :)
En sak som gav mig lite ny energi att blogga var att jag fixade designen på min blogg. Om du vill så kan jag fixa din?

Varm kram, Mikaela

2008-01-21 @ 19:13:34
URL: http://mikaaaelaa.blogg.se
Postat av: Anonym

Välkommen tillbaka, livet är en strid - och striden är kamp!

2008-01-21 @ 21:17:02
URL: http://latmasksamtal.blogg.se
Postat av: Självaste Annika

Mikaela; ja gärna!
Latmasksamtal; å kampen är en häst?

2008-01-21 @ 22:26:41
Postat av: Mikaela

Ååå vad skoj! :D Har du bilder som du själv tagit som du vill använda? Ett tips är att inte sno fotografier iaf på nätet. Om du har bilder så kan du väl maila mig dom på [email protected]

Vi gör så att jag gör ett förslag till dig och så får du godkänna det innan vi sätter in det på din blogg? :)

Låter det bra?
Säg gärna till om du har önskemål om färg och så också :)

2008-01-21 @ 22:31:33
URL: http://mikaaaelaa.blogg.se
Postat av: Anneli

Välkommen tillbaka!

2008-01-23 @ 08:33:19
URL: http://tittmyrvagen25.blogg.se
Postat av: Sylvia

Roligt att du är tillbaka. Ibland måste man få ta en paus. Bloggskrivandet skall ju vara lustbetonat, annars kan det kvitta.

2008-01-23 @ 10:51:59
URL: http://pantersylvia.blogg.se
Postat av: Micke

Ibland tar det ju bara emot, så är det ju med mångt och mycket, men nu är du ju tillbaka!!
:)


Ha de gott!

2008-01-24 @ 19:53:38
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: Självaste Annika

Till Mikaela;jag ska återkomma i ämnet, måste fundera lite på vilka bilder jag behöver

Anneli; Tack!

Sylvia; Ja, du har så rätt!

Micke; ja, det tog emot och jag vet eg. inte varför!

2008-01-26 @ 10:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0