Blä!

Renoveras ska det göras här efter semestern, elrenoveras. Vilket innebär att A L L T ska stå minst en meter i från väggarna...Jag försöker hålla mina stressandar under kontroll men lyckas inte så bra. Idag försöker jag röja och plocka ihop i mitt lilla arbetsrum. Jag slänger och sorterar och ändå fattar jag inte hur jag ska få grejorna en meter från väggen.
Ett skrivbord, en hylla, en kontorsstol och en liten bänk för skrivaren är möblemanget. Rummet är ungefär 3x2,25m "stort", skrivbordet är 1,80x0,50 m...På skrivbordet står datorn mm. Åh, spyless är jag!


Uppdatering: Nu haverjag pratat med Mäster Elrenoverare och det verkar som om de t i d i g a s t kan komma någon vecka eller troligare två efter min semester och just i arbetsrummet var det inte så precis jättenoga med meteravståndet - där är det huvudsaken att de kan byta elluttag och lysknapp...Men bra rensat blev det!


Kommentarer
Postat av: Sylvia

Inget ont som inte har något gott med sig. Fst det verkar inte vara något kul jobb direkt. Blir väl bra när det är klart förhoppningsvis. Här har solen gassat både lördag och söndag trots hot/löfte om regn. Ha det bra!

2008-07-20 @ 21:14:04
URL: http://pantersylvia.blogg.se/
Postat av: Självaste Annika

Ja, det blev bra och solen sken inte förrän sent på em på söndagen så jag slapp ha "dåligt smavete"!

2008-07-21 @ 07:31:35
Postat av: Doc

Ooops, det låter lite rörigt.

2008-07-21 @ 12:32:56
URL: http://skargardsdoktorn.blogg.se/
Postat av: Mikael

Ja, en o annan dunkudde av damm får man ju fram vid en sån här sysselsättning.. usch... borde nog ta o storstäda här!!



Kramis!! :)

2008-07-21 @ 18:48:05
URL: http://beckfjall1.blogg.se/
Postat av: Självaste Annika

Doc; men nu är det fint! Pust!

Micke;äh, vänta med storstädet - ut och njut i stället, om ni nu liksom vi har en solig kväll!

2008-07-21 @ 19:07:23
Postat av: Micke

Japp... varmt idag med... nu ska jag steka mig i solen tills på söndag!! :)

2008-07-22 @ 22:10:50
URL: http://beckfjall1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0