Lediheten ett

Min ledighet var...ja, alldeles jättelång och ändå så kort! Nu har jag varit hemma i en och enhalv vecka.
Å här börjar inte våren komma - den bara brakar in!  Så nu är det dags för alltihop på en gång - altan, fönster, trädgård och garderobsöversyn.

Fast jag ska först  sortera mina intryck av ledigheten. Här och nu.

* Packade och snodde runt som en iller innan jag äntrade tåget, som vanligt m a o...

* Sova på tåg är inte riktigt min grej men jag gör så gott jag kan. Fast jag fattar inte varför det ska behöva vara så lyhört. 

* Stockholm tog emot med vårlikt och skönt väder, hotellfrukost och massor med bra föreläsningar, arrangerade av Christina. 

 


Kommentarer
Postat av: Anki

Hej Annika!

Vi har haft ett alldeles underbart vårväder denna helg. Då vill jag inte alls återgå till arbete utan skulle kunna tänka mig att vara ledig några månader.

(Du får ursäkta mig att jag inte nappade på matutmaningen.)

Kram!

2009-04-26 @ 18:14:59
URL: http:// ankitankar.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hejj! Vilken fin blogg du har!

Besök gärna min blogg, om du har tid! =D

2009-04-26 @ 18:16:35
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Lena

Hur har ni det - Såny och du?? Är det han som tjorvar, tycker han inte om att bo ilag med dig??

Nya bekantskaper kan ju bli en besvikelse, menar jag....

Annars förstår jag att våren kommit till JämtlandsMetropolen! grönt och fint. Åh vad jag längtar, men snart snart blir det husvagnsresa söderut. Första veckan på semestern ska tillbringas på "vårt" ställe, vid älvens strand.

Kanske, nää inte kanske utan, det blir dessutom grillparty där på stranden för barn och barnbarn....

Något att längta till, väll?

2009-05-06 @ 07:18:30
URL: http://mommasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0