Arlanda nästa

I morgon bär det av - till Arlandatrakten. Näe, jag ska inte på någon sista-minuten-resa. Det är mera tvärtom - en resa som varit planerad länge, ett år drygt.  Jo då kan det ju vara kul att resdagen äntligen är här.

Men sååå himla jättelajbanskul är det inte, jag ska nämligen inte åka resa- det är min dotter ...På lördag förmiddag åker hon till Usa. För att plugga och träna fotboll på collegenivå. Jo, jag vet, det är nyttigt att klippa navelsträngen men nu är det så att just det har vi redan tränat på.Hon har ju s as redan gjort tre år på bortplan, på fotbollsgymnasium. Å nu är det dags för nästa stegoch hon kommer att klara det galant.

Men i allafall måste mamman få känna som hon (dvs. jag) gör. Jag är två personer  - en som unnar henne detta av hela hjärtat. Den andra undra hur fasen jag uppfostrat min dotter. Till att bli rackarns självständig eller till en som vill så långt bort i från mamma som möjligt?

Oavsett vilket är det nu sovdags! Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0