Skaplig på skajp

Nu har jag pratat! På skype, dvs via internet med dottern. Å det var väl bra om än lite knastrigt. Å lite ljudförvrängning. Men det är i allafall fantastiskt att kunna nå varann på en liten blink eller snarare ett tryck. Så nu är jag en Skypare eller en Skajpare om man försvenskar det hela och det gör jag så gärna.

Det är rätt varmt hos dottern - tänk er att träna i 40-gradig värme...Jag föredrar mitt lite svalare norrländska inlandsklimat!

Jobbar gör jag den här veckan och många till följer på den. Det är bara att konstatera att det blir nog bra strax innan höstlovet - då är alla inskolade och alla rutiner på plats. Näe, det kan nog bli bra innan dess, inskolningarna är påbörjade och solen har skinit och maten var god. Så det var en helt okej dag.

Å nu är det skapligt okej att krypa ner i sängen och inleda en liten sovning! Natti!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Oh har du dottern såå långt bort va tufft!



Ja ni har inskolningar ni med, vi har en den här veckan, en nästa , så två om ytterligare en vecka!

Spridning!!



Ha det gott kul att höra ifrån dig igen.kramen

2009-08-12 @ 16:28:16
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0