Utkast: Åh, idag ...

Åh, idag skulle jag behöva skriva av mig en massa men det går inte. Formuleringsförmågan har slagit slint, det brinner så mycket tankar och känslor i huvudet som jag inte får förståeliga när jag försöker trycka fram dem via tangentbordet.

Det enda som varit bra med den här dagen är två saker.
Precis när jag skulle gå från jobbet säger ett av barnen: Annika, jag vill ge dig en kram. Å det ,mina vänner , var precis exakt vad jag behövde då!
Den andra bra saken sträckte sig över flera timmar -  jag har varit med min dotter i eftermiddag.  Å det var en eftermiddag när våra ärenden löpte vår väg bättre än vi vågat tro och när alla expediter i stan verkade ha tid med precis just oss. Å vi åt en försenad men god lunch kryddat med bra prat.

F ö så vill jag bara tillägga att här snöar det igen,


Kommentarer
Postat av: Mona

Hej du.



En fråga för framtiden; hur hittade du mig? Genom Elisabeth?

2009-02-27 @ 18:27:24
Postat av: Anonym

Tror det var genom Ellas blogg för längesedan och har följt dig sedan dess - innan du la ner förra gången också

2009-02-28 @ 13:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0