Söndag

...å jag har varit uppe en stund, ätit frukost och läst lite ur gårdagens blad. Tänker nog ladda en tvätt och sedan ev se lite på tv, sortera lite papper och så smånningom bege mig in till staden och se innebandy.

Förresten - hur kan det komma sig att alla "måsten" såsom tvätt, städning, plock etc alltid måste göras på helgen. Jag har så lite driv på vardagarna, min ork och förmåga stannar nog ute på bron måndag - fredag, tror jag. Egentligen så skulle jag vilja vara helt ledig på helgen och bara,bara göra sådant som jag vill - inga måsten.

Förresten igen - vi har förärats minusgrader i flera dagar nu, ibland rätt många. Tyvärr så blåste det lite ont i går men annars var temperaturen perfekt, -8. Fast det blir ju genast kallare när det blåser så det nöp i rätt bra i kinderna.

Förresten igen igen, kan man dricka förmiddagskaffet nu så här bara en timme efter frukosten?!


Kommentarer
Postat av: Anki

Ja, det är klart att man måste dricka förmiddagskaffe också. Även om det blir tätt på, så får man inte missa något,tycker jag.

Jag är också så trött på alla måsten över helgen. Men under veckan har jag andra måsten; då är det jobbmåsten. Varför måste det finnas så många måsten?

2009-01-18 @ 14:58:22
URL: http:// ankitankar.blogspot.com
Postat av: L

de är för mycket måsten, tyvärr skapar man några själv, och andra blir påtvingade, kaffetåren får pigga upp lite!

2009-01-20 @ 19:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0