I morgon

I morgon blir det regn. Inte duggdito utan r e g n.  Vilket är bra för potatisen.

Men för mig hade det gärna fått regna vilken annan dag som helst på året!  Utom i morgon.
Det är ju den dagen mammahjärtat ska slå av glädje, stolthet och ...tja, vemod? Det är den dagen mamman ska knäppa kort, hålla den specialgjorda skylten högt och gråta en skvätt eller två.

Min dotter tar studenten. Har inte Gud, vädergudarna, SMHI, vader.nu och schamanerna i vildmarken fattat detta;
MIN DOTTER TAR STUDENTEN, det ska inte vara en jälva massa dräll från från molnen! Det ska vara vindstilla och lite solsken.

Man kan inte få allt?! Är det sant? Inte ens i morgon? Snäääääällla!

Nu ska jag stolpa upp lite till talet.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag hoppas hoppas vädrets makter är snälla!



Allt blir så mycket roligare när det är solsken!



Ha det fint idag gråt inte för mycket vet vad jag brukar böla på studenter och då speciellt på min egens son.När han tog var det strålande solsken och görvarmt!



Kramen

2009-06-10 @ 06:07:05
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Ninni

Sliter du ont inför studenten??



Hoppas nu att vädret är med er..kramen

2009-06-10 @ 16:36:42
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0