Match, nationaldag åsså jag

Snart börjar matchen, Sverige tar emot Danmark på Råsunda. För den som är oinsatt och ointresserad men vill hålla uppe sin allmänbildning: Det är en VM-kvalmatch. Jag skulle egentligen vara där men nu är jag här. Hos dottern.

Nationaldagen har jag firat med en frunch med dottern och sedan fotboll. Å nu mera fotboll, se ovan.

Jag har inte full koll på tillvaron just nu för jag går fortfarande omkring i onsdagskvällens balrus!  Dotterns bal. Tittar och tittar på fotonen och blir så där mammaglad i hjärtat över att det blev en sådan bra kväll. Klänningen, frisyren, make-upen och kavaljeren  därtill - jättefint.  (Tänkte lägga ut en bild men kom på att jag kanske ska kolla om  det är ok först!)

Jag njuter av att vara ledig, njuter och stökar. På onsdag är det studentdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0