Omställning

Klockan ska ställas om i natt.

Jag behöver också ställas om. Från lördagslat till lördagsrask. Får bli en annan lördag.

Fler omställningar som behövs? Tja, från tjock till smal, från halvpank till helrik.  Från lite sömn till mycket.
Det sistnämnda kommer ju att lösa sig tillfälligt - i morgon vaknar jag en timme senare än jag brukar.

F ö så snöar det, mer och mer ju längre grådagern lider.  Snöskottningskvoten är uppfylld med råge så jag inväntar blidvädret istället...

Ha en trevlig lördag!


Kommentarer
Postat av: Lena

Klockan fixad. Det är ju söndag!



Från tjock till smal, går inte verkar det som, tror det får vara.



Snöar? Ja, i morse såg det märkligt ut ute, innan glasögon hamnat på näsan kunde inte hjärnan tyda det märkliga utseendet på trädet utanför köksfönstret. Jodå, snö - IGEN.



Fattig till rik - verkar inte heller gå så bra. Men man måste kanske satsa? Har ju faktiskt TVÅ Postkodlotter, så det finns en minimal chans, dock en CHANS.



Trötttrött trött - till pigg? Hur gör man?

2009-03-29 @ 10:02:44
URL: http://mommasblogg.blogspot.com
Postat av: Anneli

Hade totalt glömt bort tidsomställningen imorse och undrare lite varför svärmor ringde så tidigt som 8.05. Insåg efter några minuters prat att klockan var lite mer än så...



Nu får det vara nog med snö, jag längtar efter vårsol och takdropp

2009-03-29 @ 15:42:20
Postat av: Christina

På G som sagt :) Vi ser ljuset haha!

Postat av: L

s.k omställning är begäran om underkastelse. sånny är fina fisken, och att resa i fantasin är en tillgång, resa i verkligheten kan vara trevligt, om man känner för det!

2009-03-30 @ 20:23:41
URL: http://latmasksamtal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0