Otäcka saker

Jag har blivit utmanad av Anneli    
Skriv 5 otäcka saker att äta och skicka den dåliga maten till 5 andra bloggare som utmaning och se om de vågar äta den. Det kursiva bakom är min kommentar... 

Annelis lista
Bruna bönor   bör inte ingå i menyn
Paltbröd med vitsås  är  jättegott
Broccoli  äter jag ofta!
Grisfötter är inte mat
Kåldolmar  smakar lika illa som det låter

MIn lista
Blodpudding
Leverbiff
Svartsoppa
Potatisbullar
Gröt

Jag utmanar bara tre stycken - jag tror nämligen inte att jag har så många läsare; Micke, Anki , Lena men är det någon fler som känner sig manad så lista på!

Kommentarer
Postat av: Micke

tackar för utmaningen, åtar mig den under morgondagen..!! :)



Kram

2009-03-06 @ 20:48:43
URL: http://beckfjall1.blogg.se/
Postat av: Lena

Nu har jag tittat! På utmaningen alltså. Den var lagom svår för en som nästan gått i ide, av trötthet och "jag vet inte vad"... men MAT, det intresserar alltid....

2009-03-09 @ 12:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0