Mera kax!

                      
                                                   

De här är gladaste tjejerna i stan just nu! En lång säsong är krönt av avancemang upp till div.1!

Ja, jag har varit på fotboll i dag. Igen. Å det var kallt - finns det överhuvudtaget någon fotbollsarena där det inte blåser satan ? Det var långkalsonger, täckbyxor, lovvikavantar och dunjacka som gällde för min del.

Men idag gjorde det ingenting! Först har de här tjejerna gåttt obesegrade genom serien - 18 matcher och sedan fixar de kvalet också! Sen gäller det bara att klara sig kvar...Men det tar vi itu med nästa säsong!

Så nu är jag lite kaxig i kväll också eftersom det är mitt favoritlag! Å för övrigt har det varit lugnt.

I morgon är det dags att rusta ihop lite på altanen. Det  är tråkigt så då har jag inte så mycket att kaxa mig över.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0