Omvänd skrivkramp?

I dag har jag skrivlust men inget att skriva om!  Kan det också kallas skrivkramp fast tvärtom?

Mitt liv i den kommunala verksamheten fortskrider, idag har vi haft arbetslagsutbildning. Ovanligt kul för vi fick köra lite rollspel och det bor en lite teaterapa i mig.

Tidigare i veckan har vi haft en dag med att göra vår arbetsplan utifrån vårens kvalitéetsredovisning. Barnen har haft lov och lite trist, tycker jag, det är att vi inte är där med dem.

I kväll har jag varit på en liten träff och den var trivsam och leder mig framåt, i vad och hur ska jag berätta framemot jul. Jag mådde gott i både kropp och själ när jag gick därifrån. Bra va?

I morgon ska jag på hälsocentralen och sedan arbeta. Å sedan är det helg och jag har inte en susning om vad jag ska göra! Skotta snö kanske? Det känns som om det är på gång med vinter nu och här i mina trakter är det ingen riktig vintér om det inte är snö!

Nå väl, nu har jag lyckats knåpa ihop ett inlägg, om än något intetsägande. Skrivlust fast tvärtom är det detsamma som omvänd skrivkramp?



Kommentarer
Postat av: Maj Korner

Sådär är det för mig med ibland. Då skriver jag det jag kallar "dagboksinlägg". Ibland lossnar det medan man skriver.

2009-10-29 @ 21:34:56
URL: http://majkorner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0