Arbetsveckan är här igen!

Arbetsveckan har startat och jag inser helt plötsligt att den är knökfull med jobb, jobb...Å lite guldkant. Tyvärr så är det lite rörigt i huvudet också just nu. Jag får ta och beta av en röra i taget, det tycker jag verkar klokt.

Imorgon ska jag vara med på ett utvecklingssamtal. Det är ok men just nu ångrar jag att jag klämde in det i min agenda. I morgon ska jagtill frissan, det är ju en guldstund att bli lite ompysslad. I morgon (efter frissan) ska jag hinna på föräldramöte också...Vi har sagt att det ska bli ett kort möte så ev hinner jag inte. Kanske vore skönast så.

Onsdag är det dags för en kväll med firande, av en jobbarkompis som fyllde år för ett tag sedan. Vi bjuder henne på mat och sedan en Beatles-afton.

Torsdag har vi aktivitetsdag, hela skolan. Å på kvällen en arbetskväll...

Å jag som behöver träna också - när blev det tid för det? Torsdag och fredag kanske?

Sedan är det helg igen!  Å nånstans innan dess ska jag ta itu med de tankar som fladdrar runt i mitt huvud.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Vilken vecka men nu är den över..hoppas du får en lugn&skön helg..kramen

2009-09-25 @ 10:06:15
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0