Miljardär

I dag har jag studerandedag och jag ska snart dra i gång den! Kursen börjar lida mot sitt slut så nu är det "bara" rapporten kvar.

Jag startade min dag med att ta ett dopp! Nej, jag har inte rusat ner till Storsjöns strand och lögat mig i något isvatten. Nej igen - jag har inget badkar, tyvärr. Jag for till badhuset för där kan man morgonsimma några dagar i veckan.

Det var lugnt, jag gled fram i vattnet som...tja, som en avslappnad dam i 50+åldern. Det gick galant, jag verkligen njöt.Å kände att jag slappnade av totalt. Då tänkte jag att när jag träffat min miljardär ska han få bygga mig en bassäng. En som inte behöver vara mer än tre - fyra banbredder men lång! Minst 25 meter. Då kan jag simma mig trött när jag har svårt att sova, simma mig lugn när stressen slår till, underhålla min kondition och simma mig glad. Har du någon kandidat på lager så hör av dig!

Å när vi ändå är igång så kan han miljardären få bekosta mig en ny baddräkt också.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vilken tur att du badade på Storsjöbadet och inte i Storsjön :)

2010-04-29 @ 06:45:14
URL: http://jamtlandstos.wordpress.com
Postat av: Maj Korner

Jag kan meddela att miljardärerna i vår åldersgrupp dessvärre har utgått ur sortimentet!

2010-04-29 @ 20:14:38
URL: http://majkorner.blogspot.com/
Postat av: självaste annika

Anneli, ja - tror inte ens jag velat doppa ett finger i Storsjön den här tiden på året!

Maj, är det sant?!?!

2010-04-29 @ 22:46:00
Postat av: Maj Korner

annika: kanske inte riktigt sant, det kan finnas några restexemplar kvar. :-)

2010-05-01 @ 19:30:52
URL: http://majkorner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0