Hallå!

Hallå, hallå - nu har jag latat mig igen! Eller egentligen inte, bara här på bloggen! Jag har pluggat och jobbat och däremellan har jag tränat. Å blivit så trötter på kvällarna att jag inte orkat gå och lägga mig...Ni vet när man liksom blir sittandes och inte kommer sig för. Så jag har alltså även sovit för lite. Vilket förmodligen också är en bidragande orsak till att jag så lättvindigt tagit emot alla bacillerna som fladdrar runt.

Så just nu är jag lite snorig och febrig och har varit hemma idag men jag tänker allt sega mig i väg på min Specialpedagogik i kväll.

Förra helgen tog jag avsked av min före detta svärmor, jag tror att hon ville att jag skulle komma. Så jag satte mig att råplugga på lördagen och sedan körde jag tolv mil enkel väg i söndags för att under några timmar sitta hos henne. Det kändes inte så tungt och svårt bara skönt att jag gjorde det. Även om hon inte var "klar" så är jag övertygad om att hon visste att jag var där och att hon tyckte om att jag höll hennes hand och småpratade.
I måndags somnade hon in lugnt och stilla, enligt personalen.

Så det är mycket som snurrat runt i min tillvaro nu ett tag - att bli rejält förkyld är kanske bra för jag blev tvungen att sakta in.

Kommentarer
Postat av: Maj Korner

Jo, kroppen brukar ju ha sina egena knep när vi inte lyssnar på den.

2010-03-26 @ 16:35:41
URL: http://majkorner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0