Jag hade tur!

Det var en härlig dag i skogen, lärorik som bara den! Så jag hade turen på min sida, annars är det ibland lite av "köpa grisen i säcken" när anmäler sig till en kompetensutvecklingsdag. Det kan vara allt från bu och blä till jättebra.  Flow in nature var en alldeles jättebra dag, konkreta tips och spännande övningar där alla deltog av hjärtans lust. 

Å en helt ljuvligt god gulaschsoppa på älgkött och hembakt mumsigt bröd till lunchen. Jag backade idag också...

Men jisses så trött man blir - vara ute i skogen en hel dag och med alla sinnen på vid gavel tar på en tant! Fast tröttheten är så där behaglig - ända inifrån och ut, både knopp och kropp alltså.



Kommentarer
Postat av: Maj Korner

Och du sov som en stock inatt va?

2010-11-04 @ 18:41:39
URL: http://majkorner.blogspot.com/
Postat av: självaste annika

Jamen jag sov ovanligt gott! Å det känns som det blir lite tidigare sovande i kväll också!

2010-11-04 @ 19:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0