Sakta men säkert

Det går inte fort men det blir en del gjort i allafall - idag har jag strukit (eller heter det strykt?) juldukarna,alla utom favoriten som fortfarande ligger i tvättkorgen...Å julgardinerna är upphängda i vardagsrummet, bara där jag har sådana.

Så om jag städar på torsdag ( i morgon är det träning, matinköp och sopsortering som gäller) så kan jag pynta till det lite på fredag. Vips så är jag med på banan när advent träder in på jularenan! Känns rätt bra faktiskt, brukar ligga fjorton varv efter annars.

Kanske hinner baka mig en lite lussebulle också!



Kommentarer
Postat av: Micke

Hör ska allt upp på söndag, har gett mig den på att slänga in granen också!!



Ha de bäst! :)

2010-11-25 @ 18:35:16
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0