Visningsdags...

I morgon eftermiddag kommer det en mäklare hit. Å ska värdera min enkla boning.

Nej, jag ska inte flytta. Inte än på ett tag, hoppas jag. T o m hoppas jag kunna bo här i många år till. Jag trivs ju jättebra!

Jaha, vadan då detta med visning? Tja, jag var på banken och pratade bl a pension för ett tag sedan och insåg att en viss del av min framtida pension kanske finns i mitt boende.  Å då erbjöds jag en gratis värdering!

Så i morgon ska lyan besiktas och bedömas av ett proffs. Nu är här ostylat, väldigt mycket ostylat och rätt mycket grejor som förvaras...men det får vara som det är.

Kommentarer
Postat av: Maj Korner

Hurdå, framtida pension? Berätta för en oinvigd i samma situation, tack!



Ta ett lån upp till marknadsvärdet och betala räntan med det plus leva loppan?

2011-04-18 @ 23:02:20
URL: http://majkorner.blogspot.com/
Postat av: Ninni

Nåå hur gick det??



Glad Påsk!!

2011-04-23 @ 16:10:14
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: självaste annika

Maj, jag tänker att jag kan använda vinsten vid en ev försäljning till att pensionärsleva för så smånningom.



Nina, jag fick i allafall veta att jag idagsläget skulle kunna begära samma utgångsbud som andra i området.

2011-04-24 @ 12:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0