Blogg.se - utbytbart?

Ibland stöter jag på att någon bloggare jag läser tröttnat på blogg.se och flyttat sin blogg. Jag börjar mer och mer inse att de gör rätt. Häromkvällen skulle jag skriva ett inlägg - minns inte nu om vad - och då kom jag aldrig in på Blogg.se. Lesamt. Försökte efter en stund igen och då kom jag in men då ganns inga "knappar" vid inläggsruta,det gör det inte nu heller. Så vilken himla tur att jag inte tänkte infoga en bild eller en länk. Det var inte detta jag tänkte skriva om i kväll utan om lite annat. Försäkringsbolag, tidningsprenumerationen och så. Nöjer mig dock med att meddela att jag åkt längdskidor i kväll och det var skönt, jätteskönt! Fast jag har så sträva vallningsfria skidor så jag blir förbiåkt i både ner - och uppförsbackar....

Kommentarer
Postat av: Micke

Jo..körde ju några år på blogg.se...skönt att slippa dem!



Ha de gött! :)

2011-02-11 @ 21:00:59
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0