Fredagskvällen är här!

Jahaja, så är det fredag igen, tur den kom snabbt - jag har haft helglängtan ett par dagar.

Idag var det seeeeeg eftermiddag på jobbet - lite barn som var fullt nöjda med varandra och inte behövde vuxna till annat än påminnas om mellanmål och hemgångstid.

Efter jobbet tränade jag och det genererar ju att jag får lite höga tankar om mig själv, känner mig lite duktig.

Svängde in på "min" Konsumaffär som säkert är en Coopaffär egentligen och hittade nygrillad kyckling till extrapris så det får bli middag, men lite god sallad till. Tyvär så är det ingen som gör salladen åt mig, så jag måste nog masa mig in i köket och starta upp den aktiviteten själv.

Så jag kan ju inte fortsätta sitta här -  nytränad, hungrig och helgslapp!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Och nu är det måndag igen=) Hoppas du klarade av att fixa salladen själv..hihi



Ha en sköön dag, kram

2011-01-31 @ 10:09:11
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0