Sommar, sol och strömming

 
Ja, nu ÄR det sommar och jag har SEMESTER men eftersom jag ska till att fara iväg om ett och ett halv dygn så har jag fullt upp...Som alltid, jag lär mig aldrig. Men altanen är fin och i morgon ska gräset klippas och sedan hinner jag kanske ta hand om det kaotiska vardagsrummet ocks¨å. Som är fullt av tvätt - ren förvisso men det går ju inte in i skåpen själv. Å det är grejer som ska med i packningen, grejer som ska strykas och annat som bara står och dräller.

Själv ska jag äta surströmming i kväll. Tillsammans med min moster och syster, det blir gott. Å kaoset? Tja, det lär väl finnas kvar och vänta på mig.


Kommentarer
Postat av: Maj Korner

Precis. Strunt i kaoset.

2011-06-30 @ 20:27:03
URL: http://majkorner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0