Söndag igen

Jag känner mig inte så kul idag...men snart ska jag rycka upp mig ur soffan och ladda tvättmaskinen. Å sedan försöka göra lite mer. Men inte så mycket, tror jag. Eller det är i allafall vad jag vill - inte göra så mycket. Det är jag rätt bra på.

Veckan har varit. Verklig varit. Fylld, intensiv och emellanåt förfärlig men mest härlig. Fylligheten och intesiteten har bestått av jobbet och fotbollsrelaterade möten och matcher. Förfärligheten har bestått av jobbet - eller rättare sagt EN rätt förfärlig människa. Men det är bara att djupandas och tänka sig för - alla krig är inte mina. Härligheten har bestått i att varje dag komma hem och ha en dotter i huset!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0