Springa på stan

Jag brukar bli trött i fötterna av att springa på stan, sk shoppingrunda...Å då är jag ändå en sådan där klok tant som inte tar på sig värsta pumpsen då utan mer fotriktiga saker, åt sportskohållet till.

I går attackerade jag strykhögen och som sällskap hade jag tv-sändningen av Stockholm marahton. Å onekligen så väcks tanken; hur är man skapt när man frivilligt springer dryga fyra mil på asfalt, i en stad?! Hur tänker man då liksom?

"Springa på stan" har förmodligen en annan innebörd för maratonlöparna än vad det har för mig!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Gillar ditt sätt att springa på stan=)Jag har aldrig tyckt om att springa inte ens när jag var riktigt vältränad..



Ha en skön dag.kram

2011-05-31 @ 08:46:37
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0