Hmm....

                                
                                "För varje minut du är arg, förlorar du 60 sekunder av glädje"


Det läste jag alldeles nyss och det är förmodligen rätt sant. Men kommer jag ihåg det när jag är arg nästa gång?
Förmodligen inte. Påminn mig!
                                                                                                                                                                                                                                                                                       


Kommentarer
Postat av: Micke

Minns nog inte jag heller...men man kan ju försöka ;)



Ha de bäst :)

2011-10-30 @ 20:03:55
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0