Lilla världen min

Jaha ja, här blev det bloggtorka! Det händer inte så mycket, tror jag, i min  lilla värld.

Mitt mående är som det brukar, ibland blir jag överraskad över skörheten och ibland begriper jag inte alls varför jag behövde gå till doktorn.

Vi förlorade den andra kvalmatchen också, så vi deppade en stund och sedan firade vi att vi i allafall vunnit serien med gott att äta och dricka.

Ute har vi ingen snö - än - men det börjar nog bli dags för vinterdäcken.

Jag har varit hos  frissan i dag, så nu sitter jag här i min ensamhet och känner mig snygg! 

Det var allt från min värld - hur är det i din?



Kommentarer
Postat av: Maj Korner

Jag är också lite bloggtorkig. Ibland känns det som det är en repris jag lever i.

2011-10-17 @ 22:23:28
URL: http://majkorner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0