Från otakt till takt?

Jag träffade blodtrycksköterskan som inte bara konstaterade att mitt tryck är bra utan såg lite till. Så hon har bett om en tid hos doktorn för mig. Å bara det att det blev okej att känna sig lite i otakt med livet gjorde att jag kände mig lugnare och lite mer nöjd.

I fredags  var vi några "tjejer" som avnjöt den här landsändens verkliga läckerhet - surströmming! Rätt trevligt och det var bra för mig att få koppla av lite tillsammans med andra.

Mia Skäringer gjorde min lördagskväll till en pluskväll - såg hennes föreställning på tv.

Idag är det fotbollsöndag så jag ska göra en liten idiell insats genom att sälja lite dekaler på matchen.

I morgon börjar vardagen igen, den ska bli bättre den här veckan har jag bestämt! Jag ska vara mer i takt.


Kommentarer
Postat av: Micke

Bara tre dagar kvar p vardagen nu...ska bli gött med helg :)



Ha de bäst.

2011-09-13 @ 20:39:17
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: självaste annika

Micke, det blir jättebra med helg!

2011-09-13 @ 22:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0