Idag då?

Dagen har varit helt okej, t o m lite bra emellanåt. Tänkte träna på em - men då insåg jag att jag inte tagit min blodtrycksmedicin i morse, jag har jättesvårt att komma i håg den! Efter två års medicinering...

Istället for jag hem och gjorde inte så mycket förutom en lite kort kvällspromenad.Det borde ju ge lite positiv energi, men det blev inte så mycket bättre. Jag försökte ta itu med bytande av lösenord på min hotmail och mitt facebook-konto eftersom jag uppmanades att göra detta.Någon/några far och lallar in på min FB tydligen. Så gör jag  e x a k t enligt instruktionerna och då bara tuggar det om igen  - skapa nytt lösenord.

Å i morgon är det den där jättetidiga reveljen, ska vara på jobbet 6.30 så det är väl bara att börja förbereda sig för kudden.

Japp, jag känner mig sur, nedstämd och less.


Kommentarer
Postat av: Micke

Hatar att börja jobba så tidigt själv på morgonen, kvart i sju var förra knegets tider, halv sju var det förr.....8 är mer lagom ;)



Mediciner ja...jösses va svårt jag har att hålla tider för sånt...måste verkligen fokusera på det för att minnas....hade såna där "omega" piller du kanske vet..herregud, fick sluta prenumrera på dem ju och står nu med tre pk i skåpet som gått ut...har haft samma liknande problem med annan medicin av viktigare natur...!



Önskar dig en fin kväll...ha de bäst!

2011-09-06 @ 16:10:03
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: GlimraSkimra

Medicin är inte roligt, men nödvändigt ibland. Kanske kan du sätta in påminnelse i mobilen för att komma ihåg....

2011-09-06 @ 22:17:40
URL: http://glimmerskimmer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0