Min söndag är min slödag och min städdag

Jag har hunnit med sovmorgon och på det lite korsord liggandes i sängen. Sedan har det blivit lite surfande vid datorn, räkningsbetalande, frukost och förmiddagskaffe, allt genomfört i sittandes i soffan. Egentligen är det inte så mycket i och med att min sovmorgon varade till strax efter sju...
Jomenvisstja, jag har slängt in en tvätt i maskinen också.

Men usch så seg och slö jag känner mig - det är bara för att detta genomröriga och totalt ostädade hem måste omhändertas. Av dammtrasor, dammsugare och skurmopp. Men jag hittar ingen fjärrkontroll till dem så jag måste nog köra dem manuellt. Hade jag haft en Iphone hade det kanske funnits en app?


Kommentarer
Postat av: Micke

Finns appar till allt utom det viktiga...att man slipper gå till jobbet ;)

2012-04-01 @ 17:50:36
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0