Julförberedelser!

 
 
 
Nu har jag bokat mig en biljett. Det blir jul i New York i år!
Full koll på ekonomin har jag väl inte - men det reder sig, jag får snåla lite (läs ganska mycket) på pengarna i höst.
Å boende det har jag inte löst - jag kan inte bo på dotterns collegerum. Så är det någon som har något bra förslag så hör av er! Kanske har du någon bekant som lämnar sin lya på ´Manhattan i december och behöver någon som vattnar blommorna, hahha! Men allvarligt - har du ett bra tips på boende så hör av dig!!!
 
Ps. Idag har jag faktiskt inte varit aptrött efter jobbet! Sköööönt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Har också slutat vara aptrött efter jobbet..vet inte om det beror på att jag ser fram mot att börja jobba eller om det är kul där på skolan.
Fast nån sa att efter att jag börjat kunna andas efter att näsan ordnats till med nässpray så sover jag bättre...ja...nånting måste det ju vara. :)

USA? Va nice...känner dock inte många i New york..ja..inte en enda om jag ska vara ärlig...när jag tänker efter så känner jag inte nån alls i det landet...jag får jobba på det där ;)

Lycka till med bostadsletandet där.

2012-08-28 @ 20:09:41
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0