Funderar

Nån dag nära mig ska jag surfa runt och läsa  hos mina bloggbekanta men just nu orkar jag inte det. ´Jag bara är och tänker att ibland har jag fullt upp med det.

Ja okej då, jag kanske inte bara är utan jag funderar mycket. Jomen, det låter väl lite märkvärdigt; "jag funderar mycket." Kanske kan jag nöja mig med "funderar".

Jag funderar hur jag ska göra med mitt styrelseuppdrag, ska träffa en i valberedning framöver. Det jag trodde var ett Ja till fortsättning från min sida känns inte så självklart längre.

Jag gillar att vara en del av styrelsen och jag vet att de uppdrag jag har  både klarar och gillar jag. Vad jag måste bestämma är om jag ska fortsätta med det och acceptera att kommunikationen är lite snedvriden och att beslut emellanåt tas i en liten krets. Som ena stunden beklagar sig över vilken arbetsbelastning de har och i nästa faktiskt gör det som andra skulle kunna göra.

Däremellan tittar jag på handboll. Eftersom den här bloggen är lite idrottsblogg emellanåt måste jag ju fullfölja det konceptet och hålla er uppdaterad med vad jag är i för idrottsliga världar för tillfället. Det är alltså VM i handboll, för herrar.

Å nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp för att bada på arbetstid i morgon!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Ja ibland funderar man kanske för mycket=)



Själv sitter jag i valberedningen, dax att rekrytera nya människor i styrelsen,, inte helt lätt.

Fick en inbjudan till kurs igår..men jag tänker minsann inte betala 850 kronor för en kvällskurs på tre timmar=)



Ska nog gå bra ändå. Ha en fin lördag..kram

2012-01-21 @ 10:07:34
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Micke

Valberedning?



Låter intressant....ja va fan...själv sitter jag bara med i en lokal hyresgästförening...inte så "tung-rott" direkt...men ändå..!



Ha de gött:)

2012-01-22 @ 13:11:06
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Micke

Kikar in o säger Hej...hoppas du har det bra.. Kram :)

2012-02-11 @ 14:37:01
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0